Blog - wszystkie wpisy

Z tego rozdziału dowiesz się na temat praktycznych zastosowań narzędzi Bitrix24 CRM. W jaki sposób konfigurujemy je aby uzyskać realne efekty w postaci lepszego zagospodarowania zapytań klientów, większej kontroli nad procesem sprzedaży i obsługi posprzedażowej klienta, a także jak wykorzystać możliwości jakie daje integracja nowoczesnych kanałów komunikacji i marketingu w Bitrix24.

Bitrix24 – Twój system działa czy tylko istnieje?
10 czerwca 2025WdrożenieStrategia

Bitrix24 – Twój system działa czy tylko istnieje?

Bitrix24 to wszechstronny ekosystem do zarządzania firmą – komunikacja zespołowa, CRM, projekty, automatyzacja procesów, a nawet obsługa klienta. Jednak sam zakup licencji nie gwarantuje sukcesu. Kluczem jest świadome, przemyślane wdrożenie.

Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Inne pliki cookie
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Akceptuj wszystkie Odrzuć wszystkie Zmień preferencje
Cookies